avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Treningowy Arrow

Masakryczne warunki...

Wtorek, 22 grudnia 2009 · dodano: 22.12.2009 | Komentarze 5

w postaci bardzo mocnego porywistego wiatru i nawiewanych przez niego zasp pokrzyżowały mi plany. Ale i tak nie jest źle pomimo utrudnień jestem zadowolony.
Trasa dom-Lisia Góra-Boguchwała-Budziwój-Przylasek z powrotem pojechałem z wiatrem asfaltem przez Hermanową i Tyczyn. Nie chciałem już zjeżdżać terenem do Budziwoja bo wiedziałem co by mnie tam czekało - co kawałek postój w zaspie czyli to co na podjeździe.Temperatura zdecydowanie wyższa i przyjemniejsza ale coś za coś śnieg topnieje i zaczyna się robić szaro, buro i ponuro:P

Słońce już zachodzi © kona22
Droga do Przylasku © kona22

Kładka na Wisłoku © kona22

kona
| 20:43 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Nie tylko tam takie były, ale jakoś dałem rade:)
azbest87
| 20:33 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Niezłe zaspy przy siatce koło oczyszczali;) Udało ci się tamtędy przedostać?;) I zachodzik był dzisiaj świetny:)
Pozdro!
kona
| 19:15 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Ja miałem jechać do Strzyżowa, a z tym wiatrem i zaspami to święta prawda. Gdzie byłeś napisz relacje na swoim blogu.
Dynio
| 19:15 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Jako dzieciak biegałem po tej kładce.
miciu22
| 19:09 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Miałem jechać na Przylasek, ale pojechałem gdzie indziej- na tej drodze Przylasek-Lubenia zdzierało mnie z drogi, tak wiało, a zaspy to jakaś masakra.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa agien