avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Temperatura -14.0°C
  • Sprzęt TREK 1500 SLR

Szkoła

Wtorek, 26 stycznia 2010 · dodano: 26.01.2010 | Komentarze 1

W kolejny zimowy dzień pojechałem do szkoły na szosie. Ale przerzucę się chyba z powrotem na treningówkę bo na niej poruszam się sprawniej po mieście. Dzisiaj nie brawowało idiotów na mojej drodze na Słowackiego jakiś baran ze wsi w polonezie najpierw nie mógł się zdecydować gdzie jechać więc wyprzedziłem kilka samochodów stojących za nim po czym ruszył, zjechałem do pobocza a ten idiota zajechał mi drogę mimo że na pewno mnie widział uderzyłem pięścią w klapę bagażnika tego złoma żeby zasygnalizować wieśniakowi że nie jest u siebie na wsi później rzucił kilka słów bez pokrycia w kierunku do mnie. Cóż kierowcy przeważnie nie szanują rowerzystów na drodze sytuacja zmienia się nieco jak jedzie się w kolarskim ubraniu.