avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt TREK 1500 SLR

Przyjemny trening

Wtorek, 29 czerwca 2010 · dodano: 30.06.2010 | Komentarze 0

Plan był taki żeby pojechać tam gdzie dawno nie byłem i częściowo mi się to udało. Trasa Rzeszów - Miłocin - Bratkowice - Czarna Sędziszowska - Sędziszów Młp. czyli jak do tond znane i nie dawno odwiedzane tereny. Dalej Zagorzyce już na początku znak informujący o braku przejazdu ale jadę dalej Szkodna przejeżdżam przez remontowany most który nie był problemem droga cały czas wiedzie ku górze więc w końcu dojeżdżam do szczytu skąd rozpościerał się piękny widok na okoliczne pogórza. Później zjeżdżam do Wielopola Skrzyńskiego długim zjazdem. Jadę kawałek kiepską drogą kierując się na Iwierzyce po czym dojeżdżam do osuwiska gdzie droga była zamknięta przechodzę przez ten odcinek i jadę już nowiutkim asfaltem. Z Iwierzyc w kierunku Zgłobnia i do Rzeszowa. Pogoda na szose była dobra słonecznie i ciepło. Po drodze mijałem sporo rowerzystów niestety żadnego kolarza. Noga nie podawała tak dobrze jak dwa tygodnie temu ale nie było najgorzej.