avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Treningowy Arrow

Cyklokarpaty - Gorlice

Wtorek, 27 lipca 2010 · dodano: 27.07.2010 | Komentarze 2

17 M2, 32 OPEN

Kiepski wynik mówi sam za siebie. Brak formy, sprzętu, techniki? nie wiem pewnie wszystkiego po trochu. Byłem niestety skazany na treningówkę (przez nieudany serwis hamulca w startówce dzień wcześniej) która nie pozwoliła zawalczyć o miejsce w 10 M2.

START trochę przepychanek z dzieciakami w ciasnej bramce ale później na szczęście było jeszcze gdzie przebić się do przodu. Na pierwszym podjeździe trzymałem dobrą pozycje ale w pewnym momencie spasł mi łańcuch więc już troche straciłem dalej chwila zawahania na rozjeździe HOBBY MEGA. Po starcie jedzie mi się całkiem dobrze trzymam wysokie tętno. Później zaczyna się błotnisty zjazd przez las straszne bagno odechciewa mi się jazdy muszę się zatrzymać żeby spuścić trochę powietrza z opon bo rower lata jak chce sporo osób mnie wyprzedza ale nic jedziemy dalej. Spotykam Damiana z Elektry który niestety pogoił hak...

Przeszła mi chęć na dalsze rozpisywanie się może później coś dopisze:)

Tylni hamulec straciłem przed pokonaniem połowy dystansu, przód też nie zachwycał działaniem.