avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Temperatura -1.0°C

Świeżość:)

Niedziela, 12 grudnia 2010 · dodano: 13.12.2010 | Komentarze 1

Pierwsza konkretniejsza traska od kilku dni dlatego jechało się przyjemnie bo byłem świeży i nie czułem zmęczenia. Siły starczyło by nawet na dużo większy dystans ale pojechałem dopiero wieczorem i nie chciałem się za bardzo oddalać po zmroku. Plan był prosty dojechać do wyciągu i zjechać bo zjazdy wyciągiem po śniegu to super frajda. Najpierw pojechałem do Białej żeby z tam tond podjechać "asfaltem" na wyciąg niestety nie trafiłem na odpowiednią droge ( zawsze mam z tym problem bo jest tam kilka podobnych do siebie ) i pojechałem/podszedłem inną drogą terenową, odrazu wiedziałem że to nie ta ale nie lubie się wracać więc pojechałem nią. Troche mnie to zdenerwowało bo spacerować to ja moge z psem a nie z rowerem ale cóż w końcu dotarłem na szczyt i zaczęła się ta przyjemniejsza część czyli zjazd. tak mi się spodobało że postanowiłem wdrapać się serpentynką i zjechałem jeszcze raz:) Po powrocie do domu wyciągnąłem brata na rower i zrobiliśmy jeszcze 10km rundke.

Co by nie było za pusto dodaje ładne zdjęcie jaszczurki:)