avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Temperatura -6.0°C

Nie pękaj

Czwartek, 30 grudnia 2010 · dodano: 30.12.2010 | Komentarze 4

Plan trasy do Strzyżowa niestety niezrealizowany. Silny przenikający wiatr odwiódł mnie od tego pomysłu. Później jeszcze na drodze ciągnącej się wzdłuż Wisłoka strzelił mi łańcuch co było dla mnie nie lada zaskoczeniem na które nie byłem przygotowany. Nic to podśpiewując do rytmu pobiegłem czym prędzej do mojej babci mieszkającej troche ponad 2km od feralnego miejsca. Jakieś dzieci na traktorze pouczały mnie że rowerem się jeżdzi a nie prowadzi i słusznie. Odśnieżyłem koło domu zjadłem posłuchałem co babcia ma ciekawego do powiedzenie i jak mogło by się wydawać skułem łańcuch. Ostrożnie pedałując wróciłem do miasta ale między czasie czekała na mnie jeszcze jedna atrakcja czyli 3km spacerku do domu o tak dla zdrowia.

Troche szaro buro... © kona22

Czegoś tu brakuje © kona22

spec w zimowej scenerii © kona22

Dalej już z buta © kona22

Wisłok skuty lodem © kona22

Jakoś trzeba sobie radzić © kona22

Ale padalec :P © kona22

kona
| 14:04 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Słońce pojawiło się żeby zajść ale dobre i to:)

Tak Strzyżowski stok trzeba będzie odłożyć na kiedy indziej

Mam tylko dwa kopyta tak że idąc tym tropem wychodzi pół konia:P Kiepskie te łańcuchy i tyle a jeżdze na kmc ss. Shitmanowskiego ani razu nie udało mi się urwać
kundello21
| 10:52 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Za dużo koni pod maską i łańcuch nie wytrzymał:p
wilczek127
| 09:09 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Szkoda że się nie udało, w planach pewnie był stok w Strzyżowie?
azbest87
| 22:35 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Widzę że ładny zachodzik dzisiaj podziwiałeś:)
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajesz