avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Ostry

Do babci

Sobota, 5 lutego 2011 · dodano: 06.02.2011 | Komentarze 2

W jedną strone standardowa trasa cały czas wzdłuż Wisłoka w tym za poborem wody odcinek terenowy i ulubiony single track. Niestety nie było za różowo bo skończyła mi się możliwość dociągania łańcucha przesuwaniem koła w hakach przez co był on za luźny i spadał kilkanaście razy szczególnie w drodze powrotnej.
Po powrocie podpiłowałem haki może na jakiś czas to pomoże. Troche się dziwie że tak szeroki łańcuch rozciąga się w tak szybkim tempie po prostu shitmano nexus:(

kona
| 18:20 niedziela, 6 lutego 2011 | linkuj Myślałem o tym i o ile w single speedzie to się sprawdza to w ostrym nie zda egzaminy bo podczas zwalniania łańcuch napina się u dołu (tak jak podczas pedałowania u góry) a u góry jest luźno i za raz ucieka z zębatki.
kundello21
| 16:53 niedziela, 6 lutego 2011 | linkuj Napinacz z przerzutki i jazda:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwa