avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt TREK 1500 SLR

Do Łańcuta

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 0

Wiatr przekraczający 40km/h ustalił moją trase bo właśnie w strone Łańcuta miałem go centralnie w plecy i starałem się to jak najlepiej wykorzystać więc leciałem sobie tak 50-60km/h po płaskim maksymalnie 65. Mimo że jechałem ruchliwą A4 to samochody mijały mnie jakoś ślamazarnie:P. Na miejscu zrobiłem sobie spacerek po zamkowym parku jednocześnie oswajając się z myślą co mnie czeka w drodze powrotnej. Z powrotem oczywiście już boczną mniej ruchliwą drogą szło powoli ale do przodu chwilami z trudem jechałem 20km/h. Bardzo pomagało opieranie rąk o kierownice jak na lemondce wtedy dało się nawet przekroczyć 30km/h.
Miałem jeszcze prosto jechać do babci ale wstąpiłem do domu i to mnie zgubiło bo najpierw zjadłem drugie danie a później czekał na mnie pies.