avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt TREK 1500 SLR

Z widokiem na Tatry

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 2

To że pójdę na rower było pewne ale nie mogłem się zdecydować z kim i czym jechać. W końcu ruszyłem pod akademiki z tym że tak się grzebałem przed wyjściem że się spóźniłem ale to nawet lepiej bo jak wyszedłem okazało się że jest dosyć zimno a nie wziąłem nawet rękawiczek. W drodze powrotnej wstąpiłem do Sebastiana i okazało się że ma całkiem interesującą traske w planie. Udało się jeszcze wyciągnąć Pawła i ruszyliśmy. No i tak jechaliśmy fajnymi terenami gadaliśmy aż tu ni z tą ni zowąd znaleźliśmy się na Żarnowej. A tam super widoki i o dziwo nawet nie wiało. Od niechcenia rzuciłem że może jeszcze Tatry zobaczymy i faktycznie Paweł coś wypatrzył. Dzisiaj jak zobaczyłem fotki Pawła wątpliwości zostały rozwiane i okazało się że to faktycznie były ... :) Wracając zaliczyliśmy jeszcze jakieś góreczki i znaleźliśmy się w Rzeszowie potem jeszcze jakieś 10km i znaleźliśmy się na zaporze gdzie Paweł pojechał w swoją strone a Seba jeszcze kawałek ze mną przez planty.
Wyjazd udany aczkolwiek szkoda że na szosie bo w terenie było by jeszcze ciekawiej.