avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl

Nie mogłem się powstrzymać

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 29.03.2011 | Komentarze 4

Większość część dnia siedziałem w domy bo niestety się przeziębiłem. Ale musiałem wyjść z psem i tak idąc czułem że rośnie mi "ciśnienie" w nogach więc postanowiłem po powrocie wyskoczyć na spokojną przejażdżke po plantach. Widać że przyszła wiosna na deptaku było sporo pieszych, rowerzystów i rolkarzy. Jechałem sobie zgodnie z założeniem spokojnie nie trzymając nawet kierownicy.
Poza jazdą robie sobie od pewnego czasu pompeczki co by rozwinąć i górne partie mięśni. I musze powiedzieć że są postępy teraz już po 60 robie na raz a dziennie średnio 200-300.

kona
| 22:18 środa, 30 marca 2011 | linkuj Paweł chyba tak. Paradoksalnie jak jeździłem regularnie w zeszłym roku czasem nawet przy -20' w zimie żadna choroba ani przeziębienie się mnie nie imały a teraz przy każdej okazji coś się przypląta.

Michał teraz dąże do setki na raz ale niestety zaczął się odzywać bark w którym uszkodziłem więzozrost na maratonie w Żegiestowie. Teraz to już ciągle odczuwam w nim niewielki bul prędzej czy później pewnie będzie trzeba to operować.

Kuba ja jakoś do tej pory nie wybrałem się na siłownie więc trzeba sobie radzić w domowych warunkach.
kundello21
| 16:49 środa, 30 marca 2011 | linkuj Pewnie się przeziębiłeś po ostatnim zimnym wypadzie... Akurat tyle czasu potrzeba by odczuć.
matajsenPL
| 13:00 środa, 30 marca 2011 | linkuj No nieźle. Ja cały czas ćwiczę na siłowni więc z górnymi partiami nie mam większego problemu ;-)
azbest87
| 07:24 środa, 30 marca 2011 | linkuj Nieźle tych pompek trzaskasz:) też przez zimę robiłem, ale trochę mniej. Teraz zamiast tego mam basen i wspinaczkę:)
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot