avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC Composite

Maraton - Cyklokarpaty Pustków - treningowo

Niedziela, 13 maja 2012 · dodano: 15.05.2012 | Komentarze 4

Pierwsze 30km przejechane w dobrym tempie, później zaczęło mnie przytykać a po 35 odcięło i dalej jechałem już emeryckim tempem i nawet się nie spinałem żeby jechać szybciej po prostu już zakończyłem ściganie przez co wszyscy mnie wyprzedzali. Do 35km jechałem przed takimi zawodnikami jak Mateusz Bieleń i Radek Durał czyli myślę że nieźle, cały opteam z mega też był za mną a mistrz świata Damian Wojtowicz doszedł mnie dopiero gdzieś ok. 45-50km:P. Myślę że odcięcie było spowodowane brakiem paliwa, nie przewidziałem że trasa będzie tak męcząca i nie wziąłem żarcia a energia ze śniadanka została przepalone w czasie między planowanym startem a rzeczywistym.
Ogólnie przez te 30km jechało mi się super i czułem sporą moc aż zacząłem sobie pluć w brodę że się nie zarejestrowałem bo bałem się że dojadę na dobrej pozycji:D
Miałem jeszcze napisać coś na temat organizacji w miasteczku zawodów ale porostu szkoda gadać. Dobrze że nie wyłożyłem tych 5 dych bo na pewno spora część z zebranych pieniędzy trafia do ludzi którzy są odpowiedzialni za wszelkie opóźnienia (dekoracja, start). Mimo że większość elementów organizacji było przeprowadzone wzorowo (oznaczenie, posiłki) to pozostałe braki powtarzają się cyklicznie w Rzeszowie start też był opóźniony a dekoracji w ogóle nie było.

Na maraton pojechałem dzięki Markowi z serwisu ReBike. Dzięki Marek!

kona
| 15:17 środa, 16 maja 2012 | linkuj W Rzeszowie wyłożyłem 7 dych a bananów zjadłem może za 4 zeta wiec tym razem sobie odbiłem. A narzekam dlatego że to czekanie przynajmniej dla mnie było bardziej męczące od samej trasy drugi raz już bym się na coś takiego nie skazał nawet jak by mi dali miliard bananów:D
kundello21
| 15:08 środa, 16 maja 2012 | linkuj Nie ma co narzekać:)
Ważne że sie dobrze jechało. Reszte trzeba olać:) Jeździmy przecież dla własnej satysfakcji. Wpisowego szkoda, ale przynajmniej ktoś za to mógł sobie zjeść banana:p:p
kona
| 07:07 środa, 16 maja 2012 | linkuj Za Rzeszów mają usprawiedliwienie ale jeśli chodzi o Pustków to argumenty o których piszesz do mnie nie przemawiają. Pierwsza rzecz to powinno być z trzy stanowiska rejestracji a druga to dekoracje z Rzeszowa powinni zacząć dużo wcześniej albo zrobić ja po dekoracji Pustkowa.
wlochaty
| 20:44 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj nie ma co zwalac na organizację. Pustków się późnił bo tzreba było wydawac czipy, pozatym zwodnicy przyjezdzali samochodami nawet o 10:45. dekoracja długa bo nadrabiali zaległości z rzeszowa, w rzeszowie nie było dekoracji bo opóźnił się start a start opóźnił się bo nie było numerków a numerków nie było bo goscie z time pro mieli wypadek, z resztą jeden zginął na miejscu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yluzl