avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Temperatura -2.0°C

Przylasek - Straszydle - Lecka - Babica

Niedziela, 17 lutego 2013 · dodano: 17.02.2013 | Komentarze 6

Kolejna trasa na mojej nowej zimówce. Dzisiaj już nie jechała tak fajnie jak wczoraj. Zmieniłem korbę i łańcuch trzymał się tylko na małej i dużej tarczy. Powoli zaczynam się przyzwyczajać do sztywnego widelca. W terenie funduje on niezły wysiłek dla rąk.
A dawniej nie były takich udogodnień jak amortyzatory i żeby jeździć trzeba było umieć.
&feature=share&list=LLjKhw9KHtSUjNSbv9YOEsog

kona
| 18:21 środa, 23 grudnia 2015 | linkuj O! To, to, to! :)
Frodo907
| 20:34 poniedziałek, 21 grudnia 2015 | linkuj Jazda na sztywnym weryfikuje zdolności jeźdźca. :-)
kona
| 09:32 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Całkowicie się z Tobą zgadzam Paweł. Po prostu po przesiadce na sztywniaka widzę że nie bardzo potrafię jeździć, a jazda na nim jest świetną okazją do zmiany tego stanu:)
kundello21
| 08:43 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Zależy czy Konie sie rower nie rozleci do tej pory hehehe
Ale prawdą jest, że amor nie tyle daje komfort, co bezpieczeństwo i na zjazdach wygrywają jednak ludzie na zawieszeniu. Inaczej zawodu Enduro FR i DH byłyby na sztywnych rowerach;)

Ale sztywniak ma swój urok i najważniejsze, że jest jedna rzecz mniej do zepsucia, a coś Ci się Piotrek lubią te rzeczy psuć;)
kona
| 21:57 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Ty tak, ja jeszcze muszę potrenować:)
wilczek127
| 21:52 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj O widzę że też katujesz sztywny widelec:) Będziemy w lecie PRO na zjazdach:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini