avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC Composite

Zimowe Tropy Żbików 2013

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 24.02.2013 | Komentarze 2

Udało się pojechać na uphill do Smolnika:) Reszta poszła już z górki i nawet załapałem się na pudło:) Było super ale to było przesądzone jeszcze przed imprezą. Na dodatek pogoda świetnie dopisała:) Miałem też trochę szczęścia bo rozkuł mi się łańcuch w miejscu wcześniejszego skucia ale zdołałem dojechać do mety i nawet wrócić tą samą drogą z Tobim:)

kona
| 10:52 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Starałem się jeździć chociaż tyle żeby nie zapomnieć jak się to robi. Codzienne ćwiczenia na pewno też nie zaszkodziły:) Teraz tylko pozostaje ruszyć z regularnym treningiem i może jakaś forma będzie w sezonie.
kundello21
| 10:36 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Ja wiedziałem, że pociśniesz:) Przerwy w rowerowaniu nie miałeś, więc to chyba dlatego nie wypadłeś z rytmu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepo