avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt TREK 1500 SLR

Spokojne kręcenie szosą

Sobota, 26 grudnia 2009 · dodano: 26.12.2009 | Komentarze 3

Dzisiaj pogoda była po prostu super, asfalt suchy temperatura grubo powyżej zera i świecące słoneczko. Więc trzeba było w końcu ruszyć na jakąś dalszą trasę dokładnie taką samą jak 31 października to znaczy Głogów Małopolski-Raniżów-Kolbuszowa-Głogów Małopolski-Rzeszów. Ogólnie jechało się przyjemnie, słońce zachodzi już znacznie później więc dopiero w Kupnie było całkiem ciemno.
Nie mam licznika w szosie więc dane podaje na wyczucie, średnia pewnie ok 35 ale wole zaniżyć niż zawyżyć.

W strone Raniżowa © kona22

kundello21
| 22:25 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj Jechalem tamtędy chyba ze 100 razy :) miła trasa.
kona
| 23:13 sobota, 26 grudnia 2009 | linkuj Całkiem lubie odwiedzać tamte okolice bo można niezłą średnią i dystans wykręcić, a widoczki też niczego sobie. Bez oświetlenia:) musiało być ciekawie:P
sebol
| 21:37 sobota, 26 grudnia 2009 | linkuj a to formę widze na płaskim juz budujesz, ja to pewnie od stycznia na rower wsiadne,ale raczej stacjonarny:P raz tylko tak w zyciu jechałm na raniżów tak jak Ty, z Masłem i Arturem wracaliśmy w nocy bez oswietlenia bo baterie mi padły :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa isiet