avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt TREK 1500 SLR

Po górkach - szosą

Niedziela, 27 grudnia 2009 · dodano: 28.12.2009 | Komentarze 3

Dzisiaj ruszyłem zgodnie z planem na Pogórze Dynowskie. Niby nie było za ciepło ale nie było też zimno a to chyba głównie dzięki temu że wiatr był nie odczuwalny.
Trasa wyglądała następująco Tyczyn-Błażowa przed która spotkałem kolarza na szosie speca, Kąkolówka, bardzo fajny podjazd serpentynami do Wesołej-Barycz zjechałem z drogi prowadzącej do Domaradza i ruszyłem zjazdem do Niebylca na części drogi położony był nowy asfalt więc leciało się dość szybko, z Niebylca główna drogą na obiadek do babci w Boguchwale i po jakimś czasie do Rzeszowa. Na trasie spotkałem podobnie jak wczoraj sporo kolędników. Trasa była bardzo przyjemna, już od dawna planowałem się wybrać w tamte rejony.