avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Treningowy Arrow

Zakończenie roku w dobrym stylu

Czwartek, 31 grudnia 2009 · dodano: 31.12.2009 | Komentarze 3

Zakończyłem rok tak jak bym sobie tego życzył czyli bardzo dobrym treningiem. Pogoda mi nawet pasowała jak na panujące warunki jestem bardzo zadowolony z dystansu i średniej. Pojechałem na płaskowyż co pozwoliło mi bardzo płynnie i przyjemnie pokonać trase. W lesie krajobrazy były jak z bajki zdziwiło mnie to bo w mieście jest po prostu paskudnie. Jechało mi się bardzo dobrze na początku nawet nie starałem się o taką średnią ale jakieś 20km przed Rzeszowem postanowiłem uzyskać jak najlepszy rezultat w Głogowie średnia wynosiła ok 23 i pomyślałem że można by dokręcić do 24. Z km na kilometr miałem coraz mniej sił przy wjeździe do Rzeszowa miałem 23,70 myślałem że nie dam rady ale uparłem się złapałem koronę widelca i lak jechałem przez kilkaset metrów 37km/h średnia sukcesywnie szła w górę i już wiedziałem że plan będzie osiągnięty.

Trasa Zaczernie- błądzenie po Borze Głogowskim dotarłem w końcu na niebieski szlak i nim pojechałem do Zielonki dalej już asfaltem-Przewrotne gdzie musiałem przyśpieszyć do 40km/h miejscowi wiedzą dlaczego, Styków-Głogów Młp.-Zaczernie-dom