avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Treningowy Arrow

Trening wytrzymałościowy po górkach

Piątek, 19 lutego 2010 · dodano: 19.02.2010 | Komentarze 5

Plan na dziś osiągnięty w 100% mimo że porywisty wiatr w szczególności na szczytach próbował mnie zniechęcić. Trasa: Rzeszów - Budziwój - Horodna - Połomia - Niebylec - Żarnowa - Czudec - Lutoryż - Boguchwała - Rzeszów.

W trakcie pokonywania górki numer 2 © kona22

W terenie śniegu nie ubywa © kona22

Mokra szosa © kona22

kundello21
| 09:11 poniedziałek, 22 lutego 2010 | linkuj Widzę że jeździsz ostro. Musze się wziąc za siebie.
kona
| 18:30 sobota, 20 lutego 2010 | linkuj Na pewno podejście do jazdy ma znaczenie i warto sobie określić po co się jeździ. Dla mnie 70km to raczej max w tych warunkach podejrzewam że dłuższe trasy były by mało przyjemne i wycieńczające ogólnie lepiej się czuje na krótszych trasach.

Mam nadzieje że to już definitywny koniec zimy ale zanim to wszystko stopnieje to jeszcze trochę minie.
Anonimowy Petroslavrz | 15:35 sobota, 20 lutego 2010 | linkuj poprawka do ostatniego zdania: [...] troszke mi go będzie brakować, [...]
Anonimowy Petroslavrz | 15:33 sobota, 20 lutego 2010 | linkuj Podziwiam motywacje do jazdy w taką pogodę. Mi jej czasami brak, ale może przez to że mam inne podejście, sam jazdy nigdy nie traktuje jako treningu, jezdze amatorsko krajoznawczo-turystycznie :P

Z tym śniegiem rzeczywiście dobrze, lecz troszke mi go brakować, ale dobrze że wiosna na horyzoncie.
azbest87
| 08:52 sobota, 20 lutego 2010 | linkuj Na szczęście śnieg zaczyna wszędzie znikać:)
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akzes