avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Treningowy Arrow

Tym razem na płaskowyż

Niedziela, 21 lutego 2010 · dodano: 21.02.2010 | Komentarze 1

Kolejny wytrzymałościowy trening dla odmiany przy słonecznej pogodzie. Jechało się bardzo przyjemnie praktycznie się nie zatrzymywałem dlatego tak mało zdjęć. Starałem się jechać spokojnie tak aby sił starczyło na całą trase. Troche wiało ale nawet mi to nie przeszkadzało. Nadal sporo wody na asfaltach nawet w ocieplaczach buty przemoczone. Ogólnie jazda na płaskowyżu jest całkiem szybka mało męcząca i po dłuższym czasie monotonna ale warto mieć jakąś alternatywę.
Trasa: Rzeszów - Głogów Młp. - Raniżów - Sokołów Młp. - Medynia Głogowska - Jasionka - Rzeszów. Z treningu jestem zadowolony chociaż trasa nie była szczególnie męcząca ani wymagająca.