avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl

Na przecinaku

Czwartek, 25 lutego 2010 · dodano: 25.02.2010 | Komentarze 11

Dzisiaj pierwszy raz od już bardzo długiego czasu wyszedłem się przejechać na Giancie. Dopiero po tak długiej "rozłące" docenia się walory tak świetnego sprzętu. Rowerek po prostu płynie świetnie przyśpiesza i hamuje a foxik w połączeniu z karbonowymi rurkami dba o bardzo wysoki komfort jazdy. Po powrocie rowerek wziął gorący prysznic bo niestety trochę się wybrudził. Było tak ciepło że pojechałem w krótkich spodenkach i jeszcze się zgrzałem:P

kona
| 16:26 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Racja ale jak dotąd nie mam żadnych problemów. Taki mam po prostu styl jazdy i nie jest łatwo się przestawić. Poza tym z niską kadencją jeżdże szybciej.
kundello21
| 16:19 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj 8*stopni to nic złego dla kolan, gorzej jak jeździsz z niską kadencją, a jeździsz:/ kolanka szybko zetrą chrząsteczkę...

Rowerek bardzo zacny:)
Migdal
| 19:08 piątek, 26 lutego 2010 | linkuj Nogi masz jak modelka;)
kona
| 22:34 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Na krótkie gacie rzeczywiście jeszcze troche za wcześnie:) A moja noga mierzy ok. 93cm.
nicram
| 20:58 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj dziwne... jestem nawet wyższy od Ciebie, co prawda centymetr nie gra tu roli ale albo masz znacznie dłuższe nogi ode mnie albo lubisz kręcić na prostej nodze, albo to ujęcie jest złudne :) u mnie wygląda to nieco... "normalniej", jeśli mierzysz 184 to tylko 19".
ale co do krótkich gaci przy takiej temp. to i tak nie popieram, pomimo słońca. ;)

Pozdrowionka!
kona
| 20:09 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Im niżej jest sztyca w górskim rowerze tym lepiej się jeździ w terenie ale nie może się to też odbić na efektywności pedałowania więc trzeba znaleźć jakiś kompromis i najodpowiedniejszą pozycje dla siebie. Teoretycznie sztyca powinna być tak wysoko wysunięta żeby podczas kiedy postawimy piętę na pedale noga była wyprostowana.
Migdal
| 18:16 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Ostatnio zauważyłem, że profesjonalny peleton ma ustawioną tak wysokość siodła, że kolana są dosyć mocno przykurczone. Widocznie w tym coś jest.
kona
| 18:01 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Sztyca 400 z czego 100 jest schowane w ramie. Ale nie wiem czy jeszcze nie obniżyć bo w zimówce mam niżej i jeździ się dobrze.
Migdal
| 17:52 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj 19" Idealnie dla Ciebie pasuje. Sztyca 400mm?
kona
| 17:23 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj W słońcu było dużo cieplej:)
Co do ramki to jesteś którąś osobą z kolei która mi to mówi ale moim zdaniem jest dobra bo skoro w zimówce mam 17 która rozmiarowo jeszcze bardziej mi pasuje to 19 przy 184cm wzrostu jest w sam ras w wyścigowym rowerze.
nicram
| 17:14 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj w krótkich gaciach przy 10 a nawet 8*C?! szanuj kolana...!
ta ramka jakby "troszkę" mała pod Ciebie...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akzes