avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Temperatura -3.0°C

Kolejne 4 godziny wrzucone do worka z podpisem "baza"

Poniedziałek, 24 stycznia 2011 · dodano: 24.01.2011 | Komentarze 7

Elegancka trasa z Jackiem i Pawłem Zdjęcia mówią więcej niż tysiąc słów dlatego nie sile się już dzisiaj na dłuższy opis bo trzeba wypocząć przed jutrzejszą trasą.

Nad Wisłokiem © kona22

Fsrek © kona22

Po trzech browarach wypadało coś przegryźć:P © kona22

kona
| 20:01 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj Udana nawet bardziej niż nie jedna latem:)
sebol
| 19:42 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj co to za modelka na drugim zdjęciu...jak widze te zdjęcia to aż zimno mi sie robi..ale widać że udana wyprawa była..szkoda że ja w zimie nie mogę jeździć..ale poczekam na swój czas
kona
| 10:27 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj Wycieczka była super ale takie tereny pogoda i co najważniejsze towarzystwo zawsze skutkują udaną wycieczką. Faktycznie nie było łatwo ale daliśmy rade:)

Dzięki za komentarze:)
Petroslavrz
| 19:12 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Chyba nikt, poza władzami Boguchwały, nie chce żeby jej rozbierać... / Wycieczka świetna, a przejechać zimą tyle km w terenie raczej niełatwo. Brawo :)
kundello21
| 13:52 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Jak ją rozbiorą, to będziemy musieli ponton wozić ze sobą:P
kona
| 08:54 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Oby jej nie rozebrali. Skoro Rzeszów się dokłada a nie finansuje całość to pewnie kładka leży pomiędzy Rzeszowem a Boguchwała? Słyszałem że prezydent Rzeszowa chętnie by ją wyremontował za to władze Boguchwały chcą ją rozebrać.
Ścieżka rowerowa to mocny argument dla zostawienie kładki bo przecież łączy ona te dwa fragmenty po obu stronach Wisłoka.
azbest87
| 08:12 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Podobno jest pomysł żeby nie rozbierać tej kładki:) Rzeszów chce dołożyć się do jej remontu i mają do niej pociągnąć ścieżkę rowerową:)
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj