avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl

Do kolegi

Środa, 26 stycznia 2011 · dodano: 27.01.2011 | Komentarze 4

Pojechałem wieczorem na ostrym kole do kolegi na Krakowską. Miałem od niego kupić dwa niepotrzebne hipermarketowe rowerki za 50 dyszek ale na miejscu okazało się że to straszne rzwety i po ok. dwugodzinnej debacie i wymianie argumentów odstąpiłem od zakupu. Później poszliśmy do drugiego kolegi który ma starą szose świetnie nadającą się na ostre koło ale była przywalona innymi rowerami i gratami więc też zrezygnowałem. Przynajmniej było bardzo śmiesznie a główny punkt programu to moment kiedy kolega chciał się przejechać na moim rowerze nie wiedząc że to ostre. Długo nie trzeba było czekać aż zaliczył bardzo efektywną gleba. Nawet teraz jeszcze chce mi się śmiać jak o tym pomyśle:)

kona
| 09:35 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Kumpel wyciągną telefon ale troche za późno i się nie nagrało:( Ale widok był super:P
wlochaty
| 17:17 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj trzeba było filmik kręcić jak rowera dosiada :D
kona
| 20:40 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Mnie ostre zaskakuje nie raz na własne życzenie bo lubie sobie pojechać np. z zablokowanym kołem bokiem a że już mam wyrobione bloki i pedały to nie rzadko mi się but wypnie albo nawet sam odruchowo wypinam...
azbest87
| 20:22 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Ja jak pierwszy raz jechałem na ostrym to też parę razy mnie zaskoczyło jak zapomniałem że trzeba cały czas pedałować:P a teraz już mam zaliczony zjazd przez las z Niechobrza i Grochowicznej na ostrym i to na cienkich oponach:P
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wszeb