avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl

Do babci

Czwartek, 27 stycznia 2011 · dodano: 27.01.2011 | Komentarze 2

Pojechałem na ostrym drogą możliwie najbardziej omijającą główną asfaltową. Dlatego że przy przełożeniu jakie mam nie da się za bardzo utrzymywać większych prędkości przelotowych:) a poza tym cały czas boje się jeszcze ostrego, nie panuje nad nim całkowicie czasem jest dla mnie nieprzewidywalny i pewnie właśnie z tych względów tak lubie na nim jeździć.
Trasa praktycznie cały czas ciągnęła się wzdłuż Wisłoka a w Zwięczycy zaczął się teren niestety zjazdu obok schodów nie udało mi się pokonać bo wypiął mi się but a jedną nogą nie mogłem zwalniać...Dalej zaczął się fajniejszy teren wszystko udało się przejechać i w sumie nie było by nic w tym dziwnego gdybym jechał na fullu ale jazda na pełnym sztywie i do tego ostrym przysparza sporo satysfakcji z pokonania pozornie prostych odcinków terenowych. Wytelepało mnie konkretnie i niezliczoną ilość razy dobijałem to przednią opone to tylną aż się dziwie że ta dętka z przodu to wytrzymuje bo mam w niej jakieś <1,5 atmosfery i dobijam na każdej przejażdżce.
Z powrotem wróciłem główną drogą na giancie. Jakoś tak aż za komfortowo było brakowało mi ciśnienia w oponach. Czułem się zobowiązani jakością sprzętu do szybkiej jazdy więc mocno deptałem i było mi strasznie gorąco.