avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC Composite

Trasą Skandii

Środa, 28 marca 2012 · dodano: 28.03.2012 | Komentarze 2

Ze tak powiem jechało się wyśmienicie:) a najlepsze jest to że wróciłem przed zmrokiem mimo że wyjechałem ok. 16:30. Trase wzbogaciłem o dwa terenowe podjazdy zamiast asfaltowych na Rocha i na Borówki za to odpuściłem sobie końcówke w strone żwirowni asfaltem. Jeszcze raz powiem że jechało się super zjazdy - podjazdy po prosto miodzio :D Dwa razy było gorąco, raz na zjeździe w strone Borku Starego jak po wybyciu się nad garbem odprowadzającym wode wylądowałem na jakimś sporym kamieniu, dosyć mocno byłem zdziwiony że nie złapałem snejka. A później na zjeździe kawałek dalej z pod przekaźnika gdy przed oczami pojawił mi się garb chyba też odprowadzający wode, byłem przekonany że nie wyjde ze spotkania z nim cało bo był dość spory ale podrzuciłem przednie koło co mnie ocaliło gdyby nie to OTB było by pewne ale udało się przelecieć, tył też nawat ładnie przeszedł.