avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Kalorie 1919kcal
  • Sprzęt Giant XTC Composite

Fatalna dyspozycja

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 4

Podobnie ja wczoraj jechało się ŹLE. Dzisiaj objazd trasy maratonu w większej grupie ale byliśmy w różnej dyspozycji tak że trochę się to porwało poza tym Łukasz z Przeworska miał problem z przednią oponą.
Aha, było też coś na plus - mam warzenie że ciut lepiej radze sobie na zjazdach. Mam nadzieje że do niedzieli odzyskam siły bo piki co niski puls wskazuje na przemęczenie choć raczej nie przez jazdę na rowerze bo nie było jej wiele ostatnimi czasy. Rozważam czy w ogóle jest sens startować tzn. sens jest ale pytanie czy się to opłaca bo 60zł piechotą nie chodzi. A niestety przez redukcje liczby zawodników w teamie rzekomo przez wycofanie się jednego z sponsorów w ostatniej chwili ( tylko ciekawe dlaczego nie było żadnego odzewu na moje zapytanie dotyczące strojów, które w tamtym momencie musiały być zamawiane bo "grupa A" już je ma). Ogólnie coś mi tu śmierdzi ale nikogo nie zmuszę żeby mnie "sponsorował" choć szkoda że informacje o takich rzeczach podaje się w ostatniej chwili po tym jak człowiek przez kilka miesięcy wcześniej przygotowuje się pod kontem ścigania z myślą że ma pewne plecy w postaci teamu.
Ale się rozpisałem nie na temat, ale jakoś tak mnie natchnęło:P.
No i jeszcze dodam że jest szansa powstania w Rzeszowie teamu z prawdziwego zdarzenia z dużym sponsorem, ale oczywistą sprawą jest to że trzeba mieć jakieś wyniki bo żadnej firmie nie kalkuluje się inwestycja w zawodników którzy przyjeżdżają w połowie stawki. Pewnie też o to rozeszło się w OPTeamie - lepiej dać tyle samo kasy 6 zawodnikom przynoszącym wyniki niż rozdzielić tą samą kasę między 15 z których 6 ma jakieś rezultaty i robią reklamę pokazując się na podium. Ogólnie ok o ile tak jest to jest to do zrozumienie tylko szkoda że nikt tego od razu nie powiedział. Możliwe też że się mylę, ogólnie są to czysto teoretyczne roztwarzania.
To by było na tyle:)

Anonimowy tchórz | 20:22 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Opteam kutasy. Zrób im pogrom !!!
kona
| 12:10 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj No cóż chwile po napisaniu tego wpisu dowiedziałem się że faktycznie ja i pozostałe osoby wyrzucone z OPTeamu zostały w dość perfidny sposób oszukane przez naszych "kolegów". Tomek chciałbym dobrze wypaść na CK, ale niestety choroba tydzień przed startem trochę pokrzyżowała mi szyki a poza tym ciężko rywalizować z osobami, które pakują sporo kasy w suplementacje, sprzęt... i mają zaplecze sponsorów. Ja na dobrą sprawę nie mam za bardzo nawet kasy na żele energetyczne, muszę jechać w rozlatujących się butach, które mają już z 30 000km za sobą i na rowerze, w który bardzo mało inwestuje i wszystkie części muszę ratować naprawami a nie wymianą.
tmxs
| 07:43 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj No to wygląda na to, że goście wam wycięli brzydki numer. Mam przeczucie, że swoimi przyszłymi wynikami w zawodach sprawisz, że pożałują tej decyzji :). Chociażby dlatego nie rezygnuj tak łatwo ze startu w Cyklokarpatach, ta cała sytuacja pewnie wyzwoli dodatkową motywację, sportową złość, a wszyscy wiemy, że stać cię na bardzo dobry wynik. Powodzenia!
azbest87
| 20:23 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Słyszałem że nie ładnie zrobili.. Trzymam kciuki żeby się udało coś z tym zrobić!:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj