avatar Ten blog rowerowy prowadzi kona z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 21938.75 kilometrów w tym 3229.44 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kona.bikestats.pl
  • Temperatura -7.0°C
  • Sprzęt Giant XTC Composite

Jak ja lubie jeździć na rowerze:)

Sobota, 19 stycznia 2013 · dodano: 19.01.2013 | Komentarze 2

Na początek muszę wyjaśnić cisze w statystykach od jakiegoś czasu. Nie jest ona spowodowana tym że przestałem jeździć, oczywiście jeździłem choć zdecydowanie mniej niż bym chciał.
Skoczyłem sobie jak się okazało na Grochowiczną, dojechałem tam unikając jak zasolonych asfaltów, zasolonych asfaltów. Tak więc aż do Siedlisk jechałem wzdłuż Wisłoka niekiedy przecierając nietknięte szlaki. Prawie wszystko dało się przejechać choć nie była to jazda w progu tlenowym.
Byłem pozytywnie zaskoczony swoją formą. Jechało się dobrze mimo że ostatnio prawie nic nie kręcę ale za to codziennie ćwiczę. Najwyraźniej ćwiczenia siłowe pozwalają na pozostanie w dostatecznej formie.